miercuri, 12 mai 2010

Comentariul săptămânii 11.12-16.12.2009


Odă preşedintelui iubit


La zidirea exit-poll-ului se stie,
Blaga a muncit o veşnicie,
Noi votând intocmai ne-am ales cu,
Ne-am ales din nou cu dom’ Băsescu
Domnul ce cu palma sa maiastră,
A făcut lumină-n viaţa noastră,
E Băseeeescu, E Băseeeescu,

Îl votară unii, adineauri,
Şi-i puseră pe cap iar lauri,
Pe alţii însă, îi apucă plânsul,
Văzând că tot nu au scăpat de Dânsul,
Nu stiau că votul li-l furară,
Şi peste hotare şi în ţară.
E Băseeeeescu, E Băseeeeeescu.

Refren
Suntem de c…t în toate,
Mostră de pasivitate,
Şi ne dăm cocote pudice,
De avem sau nu dreptate,
Să trăim aduşi de spate,
Dom’ Băsescu să ne judece.

Acum simt că am pe lume parte,
Pot dormi din nou pe mai departe,
Stiu că frate-mi eşti
Şi preşedinte,
Şi că sondajul tău nu minte.

Bine ai venit din nou în casa noastră,
Ca preşedinte, tu floarea mea albastră,
Dom’ Băseeescu, Dom’ Băseeescu!.

Adaptare după versurile melodiei ,,Eminescu”
cântată de Doina şi Ion Aldea-Teodorovici

Ultrasul portocaliu

Aceste rânduri sunt un pamflet şi trebuie tratate ca atare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu