miercuri, 12 mai 2010

Comentariul săptămânii 17.06-23.06.2008

Mutuleeeee!.....Ce-ai făcut, băi tată, bă ?...Cât a fost poarta aia de mare, tocmai în picioarele ,,buffonului” ăluia o dăduşi?
Că putem să-i batem şi scăpam de grijă, nene! Şi mai scăpăm şi noi de complexu’ acela de cioban mioritic care se gândeşte că ăla şi cu ăl’lalt o să ,,mi-l omoare la apus de soare”. De ce trebuie să tremurăm noi de fiecare dată când traversăm un moment important? De ce trebuie să ne muşcăm degetele aşteptând până în ultima secundă a vreunui meci, sperând, visând….murind şi înviind în acelaşi timp? Nu era mai bine, mă Mutule, băiatule, dacă le-o înfigeai tu atunci în minutul 80? Că poate am fi uitat şi noi că ne-am bucurat doar un singur minut de golul tău….Am fi stat şi noi relaxaţi, ca băieţii, fără nici o grijă şi am fi făcut mişto de amărâţii ăia de ,,cocoşi galici” şi de ,,macaronari”.
Facem acum calcule că olandezii vor juca cu rezervele, că o vor lăsa mai moale în meciul de azi, că istoria ne arată că vom învinge, etc….Ce istorie, ce calcule? Nu tre’ să mai fim la mâna nimănui, să ne bazăm pe ,,jocul rezultatelor”! Noi tre’ să jucăm pentru noi, să-i batem pe ,,portocalii”! Asta e singura variantă onorabilă şi sigură pentru a ne califica fără probleme!
Aşa că, să faci tu bine şi să te revanşezi pentru ratarea aia. Şi împreună cu ceilalţi băieţi să ne faceţi cei mai fericiţi şi mândri de voi. Aveţi această obligaţie în faţa atâtor suporteri care au suferit de prea multe ori în faţa televizoarelor. Şi dacă vreţi ca această generaţie ,,Chivu-Mutu” să nu fie numită ,,de rataţi”……Hai România!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu